zásielky posielame fyzicky aj dátovo
Ako fungujeme?
Sme logistický partner pre e-shopy aj firmy. Prepojíme vás na viac ako 30 európskych dopravcov. Z nášho centrálneho depa putujú zásielky do celej Európskej únie, kde ich odovzdáme lokálnym dopravcom a tí zaistia doručenie na adresátovi. A to všetko už od druhého dňa od podania zásielky.
Cesta zásielky krok za krokom
Cesta zásielky z vášho skladu k adresátovi vedie vždy cez naše centrálne depo, odtiaľ ju potom prevážame k jednotlivým prepravcom za hranice a tí ju potom doručujú do rúk adresáta alebo do výdajného boxu. Po celú dobu doručovania poskytujeme vám aj adresátovi tracking zásielky.
Dáta o zásielke
Pošlite nám dáta o zásielke zadaním do klientskeho účtu alebo cez API napojenie.
Štítok
Ná zásielku umiestnite štítok Pošty bez hraníc alebo priamo štítok cieľového prepravcu.
Podanie zásielky
Zásielky môžete odovzdať v depe, poslať nám ich konsolidované na našu slovenskú adresu alebo ich môžeme odviezť.
Spracovanie na depe
Všetky zásielky na depe zvážime, oštítkujeme cieľovými štítkami a roztriedime do jednotlivých smerov.
Line haul
Zásielky naložíme a rozvezieme do cieľových štátov a odovzdáme dopravcovi, ktorý zásielku doručí.
Doručenie
Adresátovi je doručovaná zásielka lokálnym prepravcom, tak ako je zvyknutý.
Posielajte zásielky do celej EÚ s jedným logistickým partnerom
S Poštou bez hraníc získate okamžité napojenie na dopravcov z celej Európskej únie. Prepojíme Vás fyzicky aj dátovo.
Zaregistrujte sa a posielajte hneď
- Zaregistrujte sa do nášho klientskeho účtu a vytvorte si firemný profil.
- Pozvite všetkých užívateľov a začnite posielať ešte dnes.
- Aktuálne ceny za zaslanie aj spätnú logistiku nájdete vždy na webu.
Všetko na jednom mieste v klientskom účte
V klientskom účte Pošty bez hraníc budete mať nielen dokonalý prehľad o vašich zásielkach. Môžete spravovať celú svoju logistiku z jedného miesta.
Prehľad zásielok
Všetky zásielky vrátane spätných máte na jednom mieste a môžete sledovať stav ich doručovania.
Editácia zásielok
Zásielky môžete stornovať, opravovať chybné dáta alebo znovu odosielať neprevzaté.
Tlač štítkov
Môžete tlačiť jednotlivo, hromadne na A4 alebo na A6, vrátane spätných štítkov.
Nekonečne užívateľov
Môžete dať prístup komukoľvek vo firme a prispôsobiť oprávnenie jeho pozícii.
Pridanie zásielok
Zásielky môžete pridať ručne alebo využiť hromadný import vo formáte CSV alebo XLS.
Spätná logistika
Máte prehľad o všetkých spätných zásielkach, ktoré evidujeme na našom depe.
Fakturácia
Všetky faktúry máte na 1 mieste. Prehľad vyplatených dobierok bude k dispozícii čoskoro.
Objednávka zvozu
Pohodlné objednanie spätného zvozu priamo z adresy zákazníka už na druhý deň.
Integrácia e-shopu s Poštou bez hraníc
Dávate prednosť automatizácii a chcete pridávať zásielky priamo z e-shopovej platformy alebo účtovného systému? Pošta bez hraníc je integrovaná v rade riešení. Stačí si vybrať to vaše.
Napojte si Poštu bez hraníc cez API
Máme vlastnú API dostupnú všetkým, vďaka ktorej môžete integrovať Poštu bez hraníc a prepojiť sa s nami dátovo, či už máte e-shop, doplnok alebo aplikáciu. Prostredníctvom API napojenia môžete zakladať zásielky, tlačiť štítky Pošty bez hraníc aj cieľových prepravcov vrátane spätných štítkov. Získate od nás aj tracking.
Máte ďalšiu otázku k tomu, ako funguje Pošta bez hraníc?
Posielať s nami môžete už od jednej zásielky. Zvládneme ale stovky aj tisíce zásielok denne.
Začať posielať s Poštou bez hraníc môžete ešte dnes, stačí urobiť tieto kroky:
- Zaregistrujte sa do nášho Klientského účtu (je to zadarmo, ale musíte mať IČO)
- Zadajte zásielky do systému (manuálne, hromadným importom CSV alebo cez API).
- Vytlačte a nalepte štítky na zásielky
- Zásielky doručte na naše depo, pošlite na depo alebo si dohodnite pravidelný zvoz zásielok.
- Sledujte zásielky na ceste k adresátom.
- Následne Vám bude vystavená faktúra.
Zo západnej časti Slovenska privážáme zásielky pravidelne každý deň. V prípade, že sa nenachádzate na našej doručovacej trase, môžete svoje zásielky posielať na jednu z našich spiatočných adries na Slovensku, z ktorej ich každý pracovný deň vozíme do nášho centrálneho depa. Zásielky určené na odoslanie je potrebné označiť na prepravnom obale slovom ROZBALIŤ. Podrobnejšie informácie nájdete v sekcii Často kladené otázky.
Služby Pošty bez hraníc sú určené firmám a prevádzkovateľom e-shopov, ktorí majú svojich zákazníkov alebo odberateľov primárne v zahraničí, ale aj v Českej republike. Vďaka nám je možné jednoducho poslať balíky z Českej republiky do celej EÚ od jednej po stovky či tisíce zásielok. Podmienkou pre zaslanie je IČO.
Zásielky doručujeme do všetkých štátov Európskej únie, vrátane Českej republiky aj Slovenska s výnimkou niektorých ostrovov ako je napríklad Malta, Cyprus, Kanárske ostrovy, enklávy Ceuta a Mellila.
V každom štáte si potom môžete vybrať z niekoľkých lokálnych či medzinárodných dopravcov, ktorí adresátovi zásielku doručia. Aktuálny prehľad nájdete v ceníku.
Doba doručenia sa odvíja od toho, do akého štátu zásielka smeruje a kedy je doručená na naše depo. Zásielky, ktoré sú na naše depo doručené do 14:00 sú ešte v ten istý deň spracované a prevážané do cieľových destinácií, kde sú odovzdané dopravcom. Doba doručenia na Slovensko, do Poľska, Rakúska, Nemecka či Maďarska môže byť rovnako rýchla ako vnútroštátna doprava. Zákazník tak môže mať svoju zásielku už na druhý deň od jej objednania.
Ak nám pošlete zásielky konsolidovaně na slovenskú adresu, zásielky budú spracované nasledujúci deň po ich doručení na túto adresu. Z tohto dôvodu by ste mali počítať s dlhším časom doručenia.
Doba doručenia sa u jednotlivých dopravcov líši, informácie nájdete v ceníku každého štátu.
Faktúra za služby je vystavovaná spätne na základe zaslaných zásielok. Na jednej faktúre nájdete všetky zásielky nezávisle od štátu, do ktorého boli zásielky odoslané.
Zaisťujeme tiež zpětnou logistiku a sme tak schopní doručiť do ČR/SR zásielky, ktoré zahraniční zákazníci chcú vrátiť späť do e-shopu v zákonnej lehote aj po nej. Ponúkame niekoľko spôsobov, ako tieto zásielky dostať späť. Najekonomickejším variantom je spätná adresa, ktorú poskytujeme vo vybraných štátoch, najnákladnejší je zvoz zásielky priamo z adresy zákazníka.
Áno, môžeme Vám zaistiť iba prepravu zásielok, ktoré odovzdáme priamo dopravcovi, s ktorým máte uzatvorenú zmluvu. Pre viac informácií kontaktujte naše obchodní oddělení. Viac informácií nájdete tu.
Tzv. „last mile delivery“ je posledná fáza procesu doručovania tovaru z distribučného centra alebo z posledného prepravného uzla k konečnému príjemcovi, často až do jeho domu alebo firmy.
Pošta bez hraníc nemá kuriérov, ktorí by doručovali tovar až k dverám zákazníkov. Tento proces zaisťujú dopravcovia ako je UPS, Poľská Pošta, FAN Courier atď. My im Vaše zásielky privezieme a oni už sa postarajú o zvyšok. Zákazníkovi tak balík z Českej republiky doručí jeho obľúbený lokálny kuriér.
Poštu bez hraníc prevádzkuje od svojho začiatku v roku 2010 spoločnosť FROGMAN s.r.o., ktorá je 100% v slovenských rukách. Prečítajte si viac o našom příběhu.
Pošta bez hraníc je totiž článkom v logistickom procese a finálne doručenie na adresu zaisťuje lokálny alebo medzinárodný dopravca, na ktorého je zákazník zvyknutý a ktorého pozná.
Zaujíma vás niečo iné? Nenašli ste odpoveď?
Pozrite sa do prehľadu najčastejších otázok, kde sa dozviete všetko o klientskom účte ao tom, ako poslať svoju prvú zásielku.
alebo nám napíšte na info@postabezhranic.sk