Časté otázky k našim službám
Máte otázku? Pozrite sa na prehľad najčastejšie kladených otázok, ku ktorým sme napísali odpovede.
Pokiaľ svoju odpoveď nenájdete, kontaktujte našu infolinku.
Klientský účet
Ako založiť klientský účet?
Zaujíma Vás, koľko môže mať Vaša firma užívateľov?
Integrácia
Neviete ako napojiť svoj e-shop?
Chcete využívať našu API?
Hľadáte vhodného integrátora?
Služby Pošty bez hraníc sú určené firmám a poskytovateľom e-shopov, ktorí majú svojich zákazníkov alebo odberateľov v zahraničí. Vďaka nám je jednoduché poslať zásielky z Českej republiky do celej EU od jednej až po stovky, či tisíce zásielok. Podmienkou pre zasielanie je platné IČO.
Pošta bez hraníc funguje ako prostredník medzi firmou a dopravcom, ktorý zaisťuje doručenie zásielky. Máme priame napojenie na viac ako 30 lokálnych a mezinárodných dopravcov, ktorým zásielky fyzicky predávame a oni zásielky doručujú.
Zjednodušujeme logistický proces a Vy môžete predať všetky zásielky smerujúce do zahraničia nám a my ich následne na našom depe roztriedime a rozvezieme do jednotlivých štátov, kde zásielky predáme dopravcom, kterí ich doručia svojim adresátom (tzv. last mile delivery).
Zásielky doručujeme do všetkých štátov Európskej únie, vrátane Českej republiky aj Slovenska s výnimkou niektorých ostrovov ako je napríklad Malta, Cyprus, Kanárske ostrovy, enklávy Ceuta a Mellila.
V každom štáte si následne môžete vybrať z niekoľkých lokálnych alebo medzinárodných dopravcov, ktorí adresátovi zásielku doručia. Aktuálny prehľad nájdete v ceníku.
Ceny prepravy jednoducho určíte na základe hmotnosti zásielky podľa cenníka, ktorý nájdete na našom webe. Nezabudnite si strážiť rozmery zásielky, pretože každý dopravca má iné rozmerové limity a za nadrozmerné zásielky je účtovaný príplatok.
Pokiaľ máte v úmysle posielať viac ako 300 zásielok mesačne (do všetkých štátov), kontaktujte naše obchodní oddělení, ktoré Vám pripraví cenovú ponuku na mieru.
Začať posielať do zahraničia s Poštou bez hraníc môžete ešte dnes, stačí urobiť tieto kroky:
- Zaregistrujte se do nášho Klientského účtu (zdarma)
- Zadajte zásielky do systému (manuálne, hromadným importom CSV alebo prostredníctvom API).
- Vytlačte a nalepte štítky na zásielky.
- Zásielky doručte na naše depo, pošlite na depo alebo si objednajte pravidelný zvoz zásielok.
- Sledujte zásielky na ceste k adresátom.
Pošta bez hraníc je totiž článkom v logistickom procese a finálne doručenie na adresu zaisťuje lokálny alebo medzinárodný dopravca, na ktorého je zákazník zvyknutý a ktorého pozná.
Pošta bez hraníc zásielku prevezie z Vášho skladu cez hranice do depa vybraného dopravcu, ktorého si zákazník zvolil ako doručovateľa svojej zásielky.
Áno, máme vlastné fulfillmentové riešenie Fulfillmenton, ktoré má priame napojenie na všetky služby Pošty bez hraníc aj ďalších dopravcov. Veľkou výhodou je spoločné užívateľské rozhranie a predĺžená doba expedície na maximum. Všetky informácie nájdete na webu.
Víkendové doručovanie zásielok je možné iba v prípade, že túto službu ponúka cieľový dopravca, ktorý zásielku doručuje adresátovi. Bežne nie sú zásielky cez víkendy doručované.
V prípade, že máte záujem o nedeľný zvoz zásielok,kontaktujte nás. Naša infolinka je dostupná iba v pracovné dni.
Posielať s nami môžete už od jednej zásielky. Zvládneme ale stovky aj tisíce zásielok denne.
Tzv. „last mile delivery“ je posledná fáza procesu doručovania tovaru z distribučného centra alebo z posledného prepravného uzla ku konečnému príjemcovi, často až do jeho domu alebo firmy.
Pošta bez hraníc nemá kuriérov, ktorí by doručovali tovar až k dverám zákazníkov. Tento proces zaisťujú dopravcovia ako je UPS, Poľská Pošta, FAN Courier atď. My im Vaše zásielky privezieme a oni už sa postarajú o zvyšok. Zákazníkovi tak balík z Českej republiky doručí jeho obľúbený lokálny kuriér.
Faktúra za služby je vystavovaná spätne na základe zaslaných zásielok. Na jednej faktúre nájdete všetky zásielky nezávisle od štátu, do ktorého boli zásielky odoslané.
Začať posielať do zahraničia s Poštou bez hraníc môžete ešte dnes, stačí urobiť tieto kroky:
- Zaregistrujte se do nášho Klientského účtu (zdarma)
- Zadajte zásielky do systému (manuálne, hromadným importom CSV alebo cez API).
- Vytlačte a nalepte štítky na zásielky.
- Zásielky doručte na naše depo, pošlite na depo alebo si objednajte pravidelný zvoz zásielok.
- Sledujte zásielky na ceste k adresátom.
Doba doručenia sa odvíja od toho, do akého štátu zásielka smeruje a kedy je doručená na naše depo. Zásielky, ktoré sú na naše depo doručené do 14:00 sú ešte v ten istý deň spracované a prevážané do cieľových destinácií, kde sú odovzdané dopravcom. Doba doručenia na Slovensko, Poľska, Rakúska, Nemecka či Maďarska môže byť rovnako rýchla ako vnútroštátna doprava. Zákazník tak môže mať svoju zásielku už na druhý deň od jej objednania.
Doba doručenia sa u jednotlivých dopravcov líši, informácie nájdete v ceníku každého štátu.
Zaisťujeme tiež spätnú logistiku a sme tak schopní doručiť do ČR/SR zásielky, ktoré zahraniční zákazníci chcú vrátiť späť do e-shopu v zákonnej lehote aj po nej. Ponúkame niekoľko spôsobov, ako tieto zásielky dostať späť. Najekonomickejším variantom je spätná adresa, ktorú poskytujeme vo vybraných štátoch, najnákladnejší je zvoz zásielky priamo z adresy zákazníka.
Áno, môžeme Vám zaistiť iba prepravu zásielok, ktoré odovzdáme priamo dopravcovi, s ktorým máte uzatvorenú zmluvu. Pre viac informácií kontaktujte naše obchodní oddělení.
Poštu bez hraníc prevádzkuje od svojho začiatku v roku 2010 spoločnosť FROGMAN s.r.o., ktorá je 100% v českých rukách.
Vybrané dobierkové čiastky posielame bez meškania v lokálnych menách bez konverzie. Dobierky je samozrejme tiež možné vyplácať v EUR alebo KČ, pokiaľ napríklad účet v cudzej mene nemáte.
Registrácia a klientsky účet
Užívateľský účet si vytvoríte zde. Následne je k tomuto účtu možné priradiť firmu (novo založenú aj už existujúcu). Jeden používateľ môže mať prístup do viacerých firiem.
Aby ste mohli začať využívať služby Pošty bez hraníc, stačí sa zdarma zaregistrovať do nášho Klientskeho účtu. Za registráciu nič neplatíte a využívanie našej služby nie je nijako paušálne spoplatnené. Platíte vždy len za zaslanie balíka do vybraného štátu na základe cenníka.
Do jednej firmy je možné priradiť neobmedzený počet užívateľov a priradiť im rôzne oprávnenia (skladník, fakturant, expedícia, zákaznícky servis). Množstvo užívateľov nie je spoplatnené.
Áno, je možné založiť viacero firiem, ktoré budú mať vlastné klientske ID, samostatnú fakturáciu a separátne nastavenia. Jeden používateľ môže mať prístup do viacerých firiem.
Klientske ID aj klientske ID pre spätnú logistiku nájdete v Klientskom účte, v sekcii Upraviť údaje o firme v pravom hornom rohu.
V sekcii Pridať zásielku môžete ručne pridať akékoľvek množstvo zásielok. Využiť možno tiež CSV export, ktorého parametre sú popísané priamo v sekcii Pridať zásielku.
Ponúkame tiež možnosť pripojiť sa prostredníctvom API a dáta posielať automaticky. Viac o možnostiach integrácie nájdete níže.
Chybné zásielky sú také, ktorých dáta sú neúplné, obsahujú chybu (napr. neexistujúce PSČ) alebo nemajú dáta vyplnené vôbec. Tieto zásielky môžete opraviť v sekcii Prehľad zásielok/Chybné.
Kým nedôjde k oprave chyby, proces odosielania zásielky je na našom depe pozastavený a môže dôjsť k oneskoreniu doručenia. Chybné zásielky je preto nutné opraviť čo najskôr. Ak si neviete rady s opravou, kontaktujte nás na info@postabezhranic.cz.
Informáciu o chybných zásielkach odosielame na e-mail uvedený v Klientskom účte, v sekcii Nastavenia účtu.
Štítky je možné vytlačiť v sekcii Prehľad zásielok/Pripravené na vytlačenie po stlačení tlačidla hromadnej akcie vo formáte A6 alebo ako hárok A4 (6 alebo 9 štítkov).
Zásielku je možné stornovať priamo v Klientskom účte po stlačení tlačidla Hromadné akcie. Túto akciu je možné vykonať pokiaľ nebola spracovaná na našom depe (pokiaľ je v sekcii Prehľad zásielok – Pripravené na vytlačenie/S vytlačeným štítkom.)
Pokiaľ chcete stornovať zásielku, ktorá je už na ceste do cieľového štátu, kontaktujte našu infolinku.
V sekcii Nastavenie účtu je možné nastaviť účty na zasielanie dobierok a frekvenciu ich vyplácania.
Referenčný kód je možné uviesť pri zakladaní novej zásielky, jedná sa o nepovinný údaj, ktorý slúži pre potreby klienta (napr. uvedenie č. objednávky).
Pokiaľ nedisponujete priamym napojením prostredníctvom API, môžete zásielky zadať hromadne importom CSV súboru, ktorý Vám vygeneruje Váš e-shopový alebo účtovný systém.
Faktúry nájdete v sekcii Faktúry, okrem toho sú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v sekcii Nastavenia účtu.
Môžete si ich stiahnuť v pdf súbore spoločne s prílohou, ktorá obsahuje prehľad odoslaných zásielok a ďalších služieb.
Prehľad všetkých nami poskytovaných spätných adries nájdete v sekcii Podpora & Nápoveda.
Otázky týkajúce sa zásielok
Zásielku môžete po celú dobu jej cesty sledovať na adrese: https://tracking.postabezhranic.cz/.
Pri každej zásielke potom nájdete odkaz na detailný tracking konkrétneho dopravcu, ktorý bude zásielku doručovať.
Každý dopravca má iné rozmerové parametre zásielok, ktoré vezme do prepravy. Nájdete ich v cenníku každého štátu.
Áno, väčšina dopravcov umožňuje posielať aj zásielky väčších rozmerov. Tie sa ale u každého líšia a nájdete ich v cenníku jednotlivých štátov. Za prepravu nadrozmerných zásielok je účtovaný príplatok, ktorého výšku vždy nájdete v cenníku doplnkových služieb.
Dokážeme si poradit i se zásilkami XXL rozměrů. Více o přepravě nadrozměrných a paletových zásilek najdete na www.postabezhranic.cz/nadrozmer.
Zásielka by mala byť zabalená v kartónovej krabici a dobre zaistená proti otvoreniu a vyplnená tak aby nedošlo k poškodeniu obsahu. Väčšina dopravcov umožňuje taktiež balenie do tzv. flyer bagov (sáčkov), ktoré sa využívajú predovšetkým v segmente fashion, majú ale váhové obmedzenia.
Ak je obal zásielky atypický, dopravcovia v niektorých prípadoch účtujú príplatky (napr. za nepravidelný tvar alebo tubus).
Pravidlá pre balenie zásielok si môžete stiahnuť zde.
Zásielka nesmie obsahovať horľaviny, výbušniny, zbrane, chemické látky. Z prepravy sú vylúčené aj ďalšie látky, ktoré sú vymenované v aktuálne platných Všeobecných podmienkach, dostupných na webu.
Ak dôjde k poškodeniu alebo strate zásielky, kontaktuje našu infolinku a Vaša reklamácia bude odovzdaná nášmu Reklamačnému oddeleniu, ktoré s Vami vyrieši všetko potrebné.
Reklamácia sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami toho dopravcu, ktorý zásielku prevzal do prepravy.
Pri reklamácii sa dokladá hodnota tovaru na základe jeho obstarávacej ceny, ktorú treba doložiť. Reklamácia môže byť uplatnená iba pri zásielkach, ktoré majú uvedené hodnotu poistenia.
Zásielky je možné odovzdať osobne na jednom z našich dep (Zlín, Praha, Těšín). Adresy a prevádzkovú dobu nájdete v sekcii Kontakt.
Aby sme mohli spätnú zásielku priradiť správnemu klientovi (e-shopu), je potrebné uviesť na zásielke klientske ID pre spätnú logistiku, ktoré nájdete v Klientskom účte.
Príjemcom takejto spätnej zásielky je spoločnosť FROGMAN (prevádzkovateľ Pošty bez hraníc) a preto je uvedená ako adresát. Presné znenie spätnej adresy nájdete v zozname spätných adries v Klientskom účte (v sekcii Podpora & Nápoveda).
Zásielky je možné odovzdať osobne na jednom z našich dep (Zlín, Praha, Těšín). Adresy a prevádzkovú dobu nájdete v sekcii Kontakt.
Ak využívate naše služby na odoslanie menšieho počtu zásielok, môžete ich poslať tzv. konsolidovane – tj. do jedného väčšieho balíka zabaliť viac menších. Takú zásielku je nutné viditeľne označit nápisem ROZBALIŤ. Každá zásielka vo vnútri určená na odoslanie musí byť potom označená štítkom.
Zásielky (osobné podanie nie je možné) môžete poslať aj na jednu z našich spätných adries na Slovensku prostredníctvom ktoréhokoľvek dopravcu.
Adresy sú nasledovné:
- FROGMAN s.r.o., P.O.BOX 901, 911 01 Trenčín, Slovensko
- FROGMAN s.r.o., Bratislavská 785, 911 05 Trenčín-Záblatie, Slovensko
Ak odosielate denne väčšie množstvo zásielok, zaistíme Vám pravidelný zvoz zásielok. Pre bližšie informácie nás kontaktujte na info@postabezhranic.cz.
Zásielky, ktoré nebolo možné z nejakého dôvodu doručiť, sú vrátené späť na naše centrálne depo. Prehľad všetkých spätných zásielok nájdete aj v Klientskom účte. Môžete si ich vyzdvihnúť osobne na jednom z našich dep (po vyzvaní a v prevádzkovej dobe) viď Kontakt.
Nedoručiteľné zásielky spoločne so spätnými zásielkami Vám môžeme zaslať konsolidovane (tj. naraz v jednom veľkom balíku) po dosiahnutí určitého počtu zásielok, v pravidelnom časovom intervale alebo jednorazovo. Nastavenie je možné meniť v Klientskom účte v sekcii Nastavenie účtu.
V prípade, že zásielky pravidelne zvážame z Vášho skladu, tak spätné zásielky naopak doručíme do Vášho skladu a máte to bez starostí.
Ak využívate naše služby na odoslanie menšieho počtu zásielok, môžete ich poslať na naše centrálne depo tzv. konsolidovane – tj. do jedného väčšieho balíka zabaliť viac menších. Takú zásielku je nutné viditeľne označiť nápisom ROZBALIŤ. Každá zásielka vo vnútri určená na odoslanie musí byť potom označená štítkom (štítok Pošty bez hraníc alebo štítok cieľového prepravcu).
Áno, zásielky s dobierkou je možné poslať prostredníctvom vybraných dopravcov, ktorí toto umožňujú.
Cenník dobierky nájdete v cenníku každého štátu, dobierky sú potom vyplácané podľa nastavenia v Klientskom účte.
Viackusovú zásielku je možné posielať iba prostredníctvom dopravcov, ktorí to umožňujú.
V prípade, že posielate zásielku zloženú z viacerých kusov zásielok, nesmie ani jedna z nich prekročiť rozmerové limity stanovené prepravcom, v takom prípade nebude zásielka doručená a dôjde k jej vráteniu.
Zásielky vážime za Vás, preto nie je potrebné udávať váhu zásielok. Strážime váhové i rozmerové limity a pokiaľ ich zásielka prekročí, navrhneme Vám takého dopravcu, ktorý zásielku doručí.
Hmotnosť zásielky je nutné udávať iba v prípade, že využívate štítky cieľového prepravcu a dáta o zásielkach nám posielate prostredníctvom API.
Ako klient Pošty bez hraníc si môžete vytlačiť štítok Pošty bez hraníc, ktorý si vygenerujete v Klientskom účte. Zásielku s týmto štítkom na našom depe zvážime, premeriame a následne označíme štítkom koncového prepravcu (napr. DHL). Tento štítok má jednotný vzhľad a je jednoducho rozpoznateľný pre vašich skladníkov. Nezávisle od toho, do ktorého štátu sú zásielky určené, vzhľad štítku sa nemení.
Štítok koncového prepravcu si môžete vytlačiť aj sami, ak nám dáta o zásielkach posielate prostredníctvom API.
Nedoručiteľné zásielky sú vo väčšine prípadov opakovane doručované alebo sú uložené na určitú dobu vo výdajnom boxe. Pokiaľ sú aj opakované pokusy neúspešné, zásielka sa vracia k nám na centrálne depo a následne sa ukáže v prehľade spätných zásielok v Klientskom účte.
Niektorí dopravcovia si za ďalšie pokusy o doručenie účtujú príplatky, iní nie (také príplatky sú vždy uvedené v cenníku). V prípade nedoručiteľných zásielok nie je cena za dopravu späť na Slovensko účtovaná.
Spätná logistika
Áno, náš komplexný systém spätnej logistiky je určený pre kohokoľvek, kto chce umožniť svojim zákazníkom jednoducho vrátiť zásielku. Môžete si vybrať z několika možností.
Pre množstvo štátov máme k dispozícii spätné štítky, ktoré môžete jednoducho vygenerovať v klientskom účte v sekcii Zpětná logistika. . Spätný štítok si môže zákazník vytlačiť sám, umiestniť ho na zásielku a tú doniesť na výdajné miesto alebo dať do výdajného boxu. Spôsob zaslania sa líši podľa jednotlivých prepravcov, návody si môžete stiahnuť zde.
Generovať štítky je možné taktiež prostredníctvom API, bližšie informácie nájdete v API dokumentaci
Spôsob odoslania nie je jednotný pre všetkých dopravcov, odporúčame preto zákazníkom zaslať spoločne so štítkom jednoduchý návod, ktorý môžete stiahnuť zde.
- Z prepravnej krabice odstráňte všetky staré prepravné štítky, umiestnite prepravný štítok (bez inštrukcií) na najväčšiu stranu krabice, inštrukcie uschovajte.
- Zásielku zaneste na výdajné miesto/box, ktoré si vyberiete na www.dhl.de/finder alebo odovzdajte kuriérovi DHL.
- Pre otvorenie dvierok boxu naskenujte QR kód alebo prepíšte kód, ktorý je uvedený v inštrukciách.
- Z prepravnej krabice odstráňte všetky staré prepravné štítky a umiestnite na ňu štítok, ktorý ste dostali.
- Zásielku odneste na ktorúkoľvek pobočku pošty alebo do výdajného miesta. (ich zoznam nájdete tu: https://localiser.laposte.fr/).
- Zásielku môžete vložiť aj do osobnej poštovej schránky a objednať si jej zvoz na: https://www.laposte.fr/expedition-bal/formulaire
- Z prepravnej krabice odstráňte všetky staré prepravné štítky, umiestnite štítok na najväčšiu stranu krabice (min. 15 x 21 cm).
- Zásielku zaneste na vybranú pobočku Rakúskej pošty alebo do výdajného boxu so samoobslužnou zónou. (zoznam nájdete na https://www.post.at/sf/standortfinder )
- Pre otvorenie dvierok boxu naskenujte čiarový kód zo zásielky.
- Z prepravnej krabice odstráňte všetky staré prepravné štítky a umiestnite štítok, ktorý ste dostali.
- Pre vrátenie si vyberte si ktorýkoľvek výdajný box BoxNow.
- Pre otvorenie dvierok zadajte PIN kód, ktorý ste obdržali v SMS správe a vložte zásielku do boxu a zatvorte dvierka.
- Z prepravnej krabice odstráňte všetky staré prepravné štítky. Spätný číselný kód, ktorý ste dostali, napíšte na krabicu (ručne).
- Vyberte si ktorýkoľvek Paczkomat/PaczkoPunkt zoznam nájdete na: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
- Na termináli zadajte spätný kód alebo naskenujte QR kód, akonáhle sa Vám otvoria dvierka, vložte zásielku, zatvorte dvierka a potvrďte odoslanie zásielky na termináli.
- List so spätnými štítkami (formát A4), ktorý ste dostali, nerozstrihujte ani nelepte na zásielku, ktorú chcete vrátiť.
- Odstráňte staré prepravné štítky z krabice a zásielku odneste na vybranú pobočku pošty.
- Zásielku odovzdajte na prepážke spoločne s listom so spätnými štítkami
Zoznam všetkých spätných adries nájdete v klientskom účte v sekcii Podpora & Nápoveda. Na niektorých spätných adresách sú prijímané zásielky iba od konkrétnych prepravcov.
Na objednanie spätného zvozu slúži Klientsky účet. Zvoz na nasledujúci deň je nutné objednať do 13:00.
Pri spätných zásielkach, ktoré sú doručované na naše spätné adresy, nedokážeme poskytnúť tracking. Takúto zásielku po doručení na naše depo zaevidujeme. Tracking zásielky máte k dispozícii iba pri zásielkach so spätnými štítkami alebo pri tých zásielkách, pri ktorých ste si objednali spätný zvoz z adresy. Všetky spätné zásielky sú dostupné v prehľade Spätných zásielok v klientskom účte (už čoskoro).
Spätné ID klienta (ID pre spätnú logsitiku) slúži na identifikáciu zásielky na našom centrálnom depe. Na základe tohto ID zásielku zaevidujeme a priradíme k Vašej spoločnosti. Takú zásielku potom uvidíte v Prehľade spätných zásielok v Klientskom účte.
Spätným ID musia byť označené všetky zásielky, ktoré sú odosielané na ktorúkoľvek našu spätnú adresu. Spätné štítky sú generované automaticky vrátane spätného ID. Spätné ID nájdete v klientskom účte v pravom hornom rohu v menu Upravit firmu.
Spätné zásielky bez označenia môžu byť účtovány s příplatkem a zaevidované s časovým oneskorením.
Spätné zásielky sú odosielané alebo odvážané do skladu klienta v individuálne nastavenej frekvencii (denne alebo po dosiahnutí určitého počtu zásielok). Nastavenie je možné vykonať v klientskom účte v sekcii Nastavenia.
Zásielky je možné vyzdvihnúť aj v centrálnom depe v Zlíne, prípadne v Prahe alebo v Poľsku. Adresy a prevádzkovú dobu našich dep nájdete v sekcii Kontakty.
Zásielky je možné vyzdvihnúť aj v centrálnom depe v Zlíne, prípadne v Prahe alebo v Poľsku. Adresy a prevádzkovú dobu našich dep nájdete v sekcii Kontakty.
Zásielky sú pripravené na vyzdvihnutie až po predchádzajúcej e-mailovej avizácii. Osobný odber spätných zásielok je možné nastaviť v sekcii Nastavenia v Klientskom účte.
Príjemcom spätných zásielok je vždy spoločnosť FROGMAN, ktorá je prevádzkovateľom služby Pošta bez hraníc. Adresu príjemcu nie je možné zmeniť. Spätné zásielky sú najskôr evidované na našom centrálnom depe a až potom sú odoslané (zvezené) na zvolenú adresu klienta (e-shopu), ktorému je spätná zásielka určená.
Integrácia
Naša API je verejne dostupná pre všetkých a dokumentácia je dostupná na: apidoc.postabezhranic.cz.
V prípade, že máte otázku ohľadom implementácie API, kontaktujte naše IT oddělení a my Vám radi pomôžeme.
API kľúč nájdete v Klientskom účte v sekcii Nastavenia účtu. Od 1. 7. 2023 je API automaticky aktivovaná všetkým novým klientom.
Ak vlastníte platformu alebo iné riešenie, všetky informácie o integrácii nájdete v API dokumentaci.
Budeme veľmi radi, ak nás budete integrovať a ak budete potrebovať viac informácií alebo máte akúkoľvek otázku, obráťte sa na nás na info@postabezhranic.cz.
E-shop môžete napojiť na priamo prostredníctvom API alebo využiť platformu, ktorá má naše služby integrované v sebe. Ide napríklad o Balíkobot, Baselinker, Touchstore, Chameleoon alebo Brani Balič.
Pokud Váš e-shop běží na platformě WooCommerce, můžete využít již existujícího doplňku.
Veškeré informace o integracích najdete na webu.